Sortida a la Cooperativa La Fageda i la Biblioteca d’Olot – Cicle Inicial ZER

El divendres 24 de març els i les alumnes de les tres escoles de la ZER El Llierca vam visitar la Cooperativa la Fageda per conèixer de primera mà el procés d’elaboració del iogurt.
Ens van explicar que diàriament produïen 400.000 unitats de diferents iogurts. A més, ens van dir que transformen la llet en iogurt, pasteuritzant-la a 95ºC durant 3 hores i després, la deixen reposar. No utilitzen conservants ni colorants i per això els iogurts són blancs.
Després vam esmorzar i menjar un flam que ens van regalar. Va ser una visita molt interessant!
Seguidament, ens vam traslladar fins a la Biblioteca Marià Vayreda d’Olot. Allà ens van explicar com ens hem de moure i quins són els espais adequats pels i les alumnes de cicle inicial. També ens van dir quin és el funcionament de la biblioteca si hi anem a llegir llibres i com utilitzar el servei de préstec.
Va arribar el moment de dinar i vam anar fins al Firal d’Olot, allí teníem espai per fer un dinar totes juntes i junts. Ens va sobrar molta estona per jugar i compartir moments amb els i les alumnes de les tres escoles de la ZER. Va ser un dia molt ben aprofitat!
Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.