Sortida a la biblioteca de Tortellà – Educació infantil

El passat dimecres dijous dia 13 d’abril, els infants d’Educació Infantil de l’escola vàrem anar a escoltar un conte a la biblioteca del poble de Tortellà i allà la Marta, la bibliotecària, ens va explicar el conte: Coco i Piu d’Alexis Deacon.
A la platja hi ha dos ous molt junts, dels quals neixen un cocodril i un ocell. Coco i Piu aprendran a fer-ho tot junts: buscar menjar, volar, surar a l’aigua com troncs, cantar al sol naixent i tenir cura l’un de l’altre. Fins un dia en què el corrent del riu els porta a un llac ple de cocodrils i un bosc ple d’ocells, que es pregunten si un ocell i un cocodril poden ser germans.
Tot seguit es va gaudir de tots els jocs que en l’espai de la biblioteca hi ha. Jocs educatius i molt enriquidors per a tots els infants.
Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.