RÀDIO BOMBA!! MONTPALAU

Durant les últimes setmanes l’alumnat de CS hem estat preparant el primer programa de ràdio a l’aula. Aquest es diu: Ràdio bomba!
Tots aquests dies que hem fet la ràdio hem estat molt neguitosos i neguitoses però al final ens en hem ensortit i ens ha quedat genial!

Cliqueu aquí per escoltar-lo!

Gràcies al material proporcionat pel CRP hem pogut dur a terme el nostre programa utilitzant la taula de sons, els micròfons per poder parlar en les seccions, els altaveus per escoltar millor tot el que anàvem dient i, a més, hem après a fer servir l’Audacitiy, l’editor d’àudio amb el qual hem gravat i editat aquest primer programa de ràdio.

Estigueu a punt perquè durant les properes setmanes tindreu més programes de ràdio nostres!
Esperem que us agradi molt!