Proposta de Sant Jordi

Hola a tots i totes.
Durant els  2 trimestres que hem pasat a  l’escola junts, en moltes classes de música de  tots els nivells em demanàveu:
-cantem la del drac bo de  Sant Jordi? La de la princesa que xiscla!
I jo us deia:
-home, ja  la cantarem per  Sant Jordi no?
Doncs el què es diu es fa, i per tant l’he gravada i aquí la teniu per a què la pugueu representar a casa tal com fem a l’escola.

PROPOSTA PER A TOTS ELS ALUMNES DE LA ZER
Escolteu la cançó amb els de casa i després la representeu tots plegats
Si  voleu us podeu gravar pujar el vídeo (en HORITZONTAL) al drive i enviar-me l’enllaç per correu-e a ppuigdem@xtec.cat  amb ela vídeos rebuts  miraré de fer algun muntatge, si us animeu i en rebo prou. (no garanteixo que me’n surti, prerò ho provaré…)
La data límit de rebre els vídeos és el divendres 24 d’abril, així em serviran de regal d’aniversari.
Eps, com sempre: és una activitat per a passar-ho bé i voluntària, ja sabeu, la música  no ha de portar problemes.
Salut!