Projecte: Què li passa al dit gros del peu quan mengem macarrons? – CM

Els alumnes de cicle mitjà de l’Escola Joan Roura i Parella van realitzar durant el primer trimestre i part del segon el projecte: “ Què li passa al dit gros del peu quan mengem macarrons?”.
Un projecte en el qual els alumnes van partir de la pregunta inicial i després, es van formular altres preguntes per anar descobrint els diferents continguts sobre el cos humà i el seu funcionament.
Durant tot aquest temps hem anat aprenent i descobrint coneixements a través de la recerca d’informació, maquetes, murals, vídeos, experiments i moltes posades en comú amb els companys i companyes. També hem après a autoavaluar-nos i a coavaluar entre nosaltres.
Cal destacar el gran treball que han fet en grup i l’esforç que han posat per aprendre i descobrir més aspectes d’aquest tema.
Per veure i/o descarregar les imatges premeu aquí.