PROJECTE: PER QUÈ ENS CAUEN LES DENTS? – CI

Els alumnes de cicle inicial de l’Escola Joan Roura i Parella van realitzar durant el primer trimestre el projecte: “Per què ens cauen les dents?”
Un projecte en el qual els alumnes van partir d’una pregunta inicial i després, es van formular altres preguntes per anar descobrint els diferents continguts sobre el coneixement de les dents, l’alimentació, el cos, la nutrició, l’aparell digestiu, l’esquelet, els hàbits saludables…
Durant tot el trimestre els alumnes van anar aprenent i descobrint, mitjançant llibres de coneixements, vídeos, notícies, contes, converses i posades en comú, tots els principals continguts sobre aquest tema.
Com a activitats cal destacar que van treballar en grup per a poder fer una maqueta d’una mandíbula, van pensar quins aliments anaven bé i quins malament per a les dents, van crear endevinalles sobre els aliments i el seu origen, i finalment, van presentar quins son els hàbits saludables i d’higiene que cal portar a terme.
Els i les alumnes han fet un gran esforç per aconseguir un bon resultat i cal agrair a les famílies tot el material que ens veu aportar per a poder realitzar aquest projecte.