Projecte “Les òlibes del campanar de l’església de Monatgut” – Cicle mitjà

Durant el segon trimestre els alumnes de cicle mitjà de l’escola Mont Cós, vas estar treballant el projecte ” Les òlibes del campanar de l’església de Montagut”.
A continuació es mostra el procés de recerca i investigació que van seguir els nens i nens per arribar a les conclusions del seu projecte.
Les conclusions van ser:

• Montagut té un entorn molt privilegiat perquè hi visquin les òlibes.
  • Qualsevol acció humana per petita que sigui pot intervenir en el comportament d’aquesta espècie i d’altres.
  • Hem de cuidar el nostre entorn.

Aquest projecte estava dins del programa de Petits Talents científics, que organitza els serveis educatius de la Garrotxa, conjuntament amb la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.