Projecte d’Art – Infantil i primària

El dilluns 6 de març, un grup de 25 a 30 estudiants de l’Escola d’Art d’Olot, juntament amb les seves respectives tutores, es van desplaçar fins a l’escola de Tortellà per a realitzar plegats (infantil i primària) un treball cooperatiu de ceràmica esmaltada/engalba durant tot el matí, que continuarà durant el tercer trimestre, a través d’una última sessió a l’Escola d’Art.

OBJECTIUS
Revestiment mural
Decorar amb la tècnica de la ceràmica esmaltada dues o tres parets interiors del porxo amb la representació de banderoles i cercles (simulen el confeti).
Llapisser o bol
Elaborar un “llapisser” o bol i pintar-lo a través de la tècnica d’engalba:

• EI: bol a través de la tècnica de “pessic”.
  • CI/CM: llapisser a través de la tècnica de “planxes”.
  • CS: llapisser o bol a través de la tècnica de “xurros”Durant el matí, els i les alumnes de l’Escola d’Art d’Olot van ajudar els nostre infants a tallar el gres blanc, que servirà per decorar les parets del porxo, i a elaborar el llapisser o bol, detall personal que s’emportaran de record. Es va dur a terme un gran treball de col·laboració i la sintonia i complicitat entre totes i tots va ser màxima. Moltes gràcies!Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.