PLA DE TREBALL

Aquest curs hem encetat el Pla de Treball a Cicle Superior.

Les activitats del Pla de Treball són variades: de català, matemàtiques, entreteniments, construccions de maquetes, …. activitats internivells,….

L’agrupament dels alumnes és divers; des del treball individual, per parelles fins a gran grup.

Els objectius del Pla de Treball són: que els alumnes es planifiquin les tasques a realitzar, que sàpiguen gestionar el temps d’execució, fomentar l’autonomia, potenciar la iniciativa i la creativitat, el treball cooperatiu, s’autoavaluïn,.. En definitiva, és una metodologia que afavoreix l’autogestió i l’autocrítica envers el procés d’aprenentatge de l’alumne/a.

Generalment es solen planificar tasques quinzenals. A vegades per a tres setmanes.

El pla de treball permet, també, poder afegir tasques de reforç o bé d’ampliació segons siguin les necessitats de cada alumne/a.