Nou disseny logotip escola

En el curs passat es va iniciar la proposta de la confecció d’un anagrama per l’escola. Era un projecte individual però al final es va convertir en una composició compartida. Tots els alumnes de Cicle Superior van pensar un dibuix relacionat amb Tortellà i les seves tradicions.
L’anagrama escollit fou dibuixat per l’Adam i l’Abril de 6è . S’hi pot observar una xiruca ( antigament al poble de Tortellà hi havia una fàbrica de xiruques on treballaven persones de Tortellà, Sales, ….), una cullera de boix (símbol també de Tortellà ja que antigament i encara a dia d’avui es feien i es fan culleres de fusta) i notes musicals (per la llarga tradició de músics al poble de Tortellà i de Sales).
I en aquest anagrama hi consta el nom del poble de Tortellà i el nom de poble de Sales de Llierca, ja que a l’escola hi assisteixen nens i nenes dels dos pobles.

Per veure i descarregar les imatges premeu aquí.