Little Red Riding Hood / La Caputxeta Vermella

Durant dos mesos, els nens i nenes de CM han estat preparant el conte de La Caputxeta Vermella per representar-la en forma d’obra de teatre en llengua anglesa. En aquest període han realitzat un treball de descripció de personatges, del vestuari i dels escenaris, que ha quedat recollit en un llibret. També van fer els cartells per convidar a tots els altres nens i nenes de l’escola a veure l’actuació, que finalment va ser tot un èxit. Felicitats, sou uns artistes!

En el següent vídeo és pot veure la representació que es va fer per l’alumnat d’Educació Infantil.