Jornada Remoure per Incloure

Des de  la  ZER  volem col·laborar a difondre aquesta iniciativa de companys i companyes professionals del món educatiu de La Garrotxa.
Felicitats  per  la feina feta.
“Remoure per incloure” la inclusió és un repte, t’hi apuntes?

Durant l’escola d’estiu de la Garrotxa de l’any 2018 organitzada pel Col·lectiu d’ensenyants, un grup molt divers de professionals de l’educació (primària, secundària, concertada, pública,…) vam decidir organitzar-nos per fomentar l’escola inclusiva a la Garrotxa.
Tots plegats érem i som conscients que no és un tema fàcil, que hi ha pocs recursos i que a vegades la teoria i la pràctica són difícils de fer coincidir. Però alhora és un tema que ens apassiona, que ens preocupa i que no volem ni podem deixar de banda. Apostem doncs per mirar el que hi ha al nostre voltant i intentar generar canvis a partir del que tenim.
És amb aquesta idea que hem organitzat la matinal “Remoure per incloure” que es durà a terme el proper 26 d’octubre a la sala Torín d’Olot.
Pretenem sacsejar consciències i generar nous dubtes però alhora aportar idees, i crear sinergies. Volem que ens hi acompanyis!
Durant la matinal podrem parlar amb professionals amb llarga trajectòria en aquest àmbit així com viure diferents moments que, de ben segur, no et deixaran indiferent.
T’adjuntem el cartell de la jornada i t’enviem l’enllaç per fer la inscripció: la matinal és gratuita però és imprescindible fer la inscripció (aforament  limitat). Properament també t’enviarem la programació detallada.