INICIEM L’APADRINAMENT LECTOR

Avui, 17 d’octubre els alumnes i les alumnes de cicle inicial i cicle superior, hem anat a la biblioteca del poble a fer la primera sessió d’apadrinament lector. Els mestres, ens han preparat uns punts de llibre amb la foto de la nostra parella i primer, hem hagut de buscar-la per la biblioteca per tal de saber qui seria el nostre o la nostra parella.

Una vegada hem trobat el punt i la parella, hem estat llegint algun conte i/o jugant una estoneta.

Ha estat molt divertit i de ben segur que aprendrem molt els uns dels altres, petits i grans.