GRAVACIÓ DE LA MÚSICA DELS BANDOLERS DE L’ESCOLA LES ESCOMES

Aquest curs hem assajat i  gravat la  música dels Capgrossos Bandolers per a poder-la ballar  amb la  nostra pròpia interpretació. Els alumnes s’han esforçat i ha sigut un procés molt interessant.

Us deixo el vídeo d’un assaig i  l’mp3 de la gravació definitiva per a què us el pugueu descarregar.

Escolteu i descarregueu-vos Els Bandolers  (Pep Puigdemont)

Ha estat un plaer poder fer la música a la vostra escola  i al vostre poble  aquests 21 cursos. La meva plaça  de mestre continua a la ZER  El  LLierca per tant el proper curs no seré  amb tots vosaltres. Per qualsevol qüestió en la que us pugui donar un cop de mà, em trobareu a les escoles de  la ZER   El  LLierca i a través d’aquesta web us podeu posar en contacte amb mi.

Salutacions,  salut i sort!

Pep Puigdemont