Fira de les matemàtiques – ZER El Llierca

Qui diu que les matemàtiques són avorrides?
El passat dimarts 18 d’abril els alumnes de cicle mitjà de la ZER van participar a la fira de les matemàtiques. Després d’un temps aturades per la covid-19, es va poder duu a terme la fira al pavelló firal d’Olot. Allà van participar de diferents jocs i activitats relacionades amb el pensament lògic-matemàtic, d’una manera lúdica i motivadora. Van haver de pensar, calcular, deduir i interpretar. Totes les activitats van estar molt ben dissenyades i els alumnes van gaudir al màxim, fins i tot se’ls va fer curt, ja què només va ser una matinal.
Per altra banda, cal destacar el bon clima de convivència entre totes les escoles de La Garrotxa, que van estar presents durant la matinal. El nostre alumnat va poder conèixer altres futurs/es companys i companyes de l’ESO.
Finalment, aquest any la ZER apadrinava una activitat d’un altre centre, on també van haver de crear un cartell per l’activitat “GEOCITY”.
La veritat és que tothom va gaudir molt.
Segur que repetim!

Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.