Festa de Nadal a l’escola

Avui, divendres 20 de desembre, hem celebrat la festa de Nadal a l’escola.
Al matí els alumnes de cicle superior han celebrat “l’amic invisible”.
Tot seguit tots els alumnes de l’escola i els mestres hem fet “cagar” el tió . Ha sigut molt generós: molts jocs per les classes  i un buf amb el nou logotip de l’escola per a cada nen/a .
Tot seguit l’Anna i l’Assumpció ens han preparat la xocolatada. El menjador estava molt bonic guarnit amb detalls nadalencs! Ah, i la xocolata boníssima, acompanyada per una coca deliciosa.
Tot seguit hem anat al pati per esperar els Reis Mags d’Orient i els seus patges. Ha sigut una sorpresa veure’ls entrar a l’escola provinents d’Argelaguer. Els alumnes han pogut gaudir de la seva presència i del discurs Reial. SSMM han obsequiat als nens/es amb caramels i xocolatines.
Tot seguit els alumnes que s’han quedat a dinar ho han celebrat amb un àpat fantàstic que la Sandra els ha preparat.

Per veure i descarregar les imatges premeu aquí.