Festa de Nadal a l’escola

Avui, dilluns 21 de desembre i últim dia del primer trimestre, hem celebrat la festa de Nadal a l’escola de manera diferent. Hem fet cagar el tió, una xocolatada i hem rebut una visita molt especial, la dels Reis Mags de l’Orient. Esperem que el proper any 2021 puguem deixar enrere la pandèmia i celebrar ben aviat el retorn a la normalitat.
Volem agrair a tota la comunitat educativa, alumnes, famílies, equip de menjador, ajuntament i totes les persones que col·laboren en el funcionament del centre, el seu esforç, dedicació i compromís per respectar les mesures de prevenció i seguretat i convertir l’escola en un espai segur.
Moltes i moltes gràcies.
Que passeu unes Bones Festes i un Feliç Any 2021.

Atentament,
L’equip de mestres de l’escola