FESTA DE LA TARDOR – Escola Montpalau

El dimarts 31 d’octubre els infants de l’escola Montpalau van celebrar la festa de la tardor.

Al matí es vam separar en dos grups: comunitat de petits més l’alumnat de 2n, i comunitat de grans més l’alumnat de 3r i 4t. Els més grans van preparar totes les quantitats d’ingredients necessàries per a poder elaborar els panellets als dos grups. Es van fer panellets de coco, de xocolata i d’ametlles. Després, vam anar a coure’ls a la fleca d’Argelaguer, ens van rebre la Cristina i l’Heura. Elles ens van ensenyar l’obrador i el forn i vam poder veure com enfornaven els panellets. Vam tenir una estona per jugar i esmorzar al parc infantil, vam recollir els panellets i vam tornar a l’escola.

A la tarda vam poder jugar als jocs que ens havien preparat els i les alumnes de la Comunitat de grans: la mandarina alegre, punteria amb castanyes, el dau de xocolata, la patata calenta, el circuit de psico, el mocador i dibuix a cegues. Una vegada finalitzats els jocs, vam poder berenar pa amb xocolata acompanyats de bona música.

Moltes gràcies a tots els organitzadors i organitzadores d’aquesta festa, va ser tot un èxit!