Festa de la tardor, escola Mont Cós

El passat divendres 30 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor a l’escola Mont Cós. Aquest any ha estat una celebració diferent, sense la companyia i col·laboració dels avis a qui esperem retrobar el proper curs.

Al matí tots els nens i les nenes van fer dues piruletes de xocolata molt creatives a la seva classe i passatemps relacionats amb la tardor.

A la tarda vam sortir tots al pati i cada grup es va col·locar al seu lloc per esperar els castanyers i la castanyera de 6è. Tots ells i ella van sortir amb molta alegria, ballant i cantant; van passar per cada grup, ens van recitar poemes i ens van regalar paperines amb castanyes per coure a casa. Tots plegats vam berenar coca amb xocolata i, finalment, vam ballar la dansa de “La Castanyera” a la pista.

També vam fer el comiat de la Montse, mestra de religió de l’escola des de fa 7 anys. Montse, agraïm la teva dedicació i implicació a l’escola i el caliu que ens has donat al llarg de tots aquests anys. Totes i tots et trobarem molt a faltar. Et portem al cor i desitgem que tinguis molta sort en aquesta nova etapa.

Va ser un dia divertit, emotiu i molt llaminer!

Podeu descarregar les fotos i el vídeo aquí