Festa de final de curs a l’escola

El dijous 22 de juny vam celebrar la festa de final de curs a l’escola. Va ser un dia molt emotiu i especial perquè vam acomiadar els i les alumnes de sisè. Els més grans van gaudir d’una pica – pica a primera hora del matí i després ja van començar les sorpreses. Els i les alumnes d’educació infantil els van fer entrega de tot un recull de dibuixos personalitzats per a cadascú, els de cicle inicial els van recitar uns rodolins, els de cicle mitjà van fer un ball i els de cinquè van cantar una cançó. En nom de l’escola se’ls va fer entrega d’una orla de record i un pendrive amb el vídeo de comiat, tot un recull d’imatges i vídeos del seu pas per l’escola.

Finalment vam acabar la festa al Parc de Can Santaló. Va ser un dia genial!

Alumnes de sisè, molta sort i salut en aquesta nova. Us trobarem a faltar!!!

Per veure o descarregar les imatges premeu a aquí