Fem dònuts de fruita – Cicle inicial

El dilluns 19 d’octubre a la tarda, els alumnes de cicle inicial vam fer un taller sobre l’alimentació.
Es va treballar el fet que l’alimentació ha de ser satisfactòria, suficient, variada, equilibrada i saludable. Es van treballar les competències de descobrir i gaudir la diversitat d’aliments, conscienciar-se de la importància de l’aigua com a beguda i també conèixer i saber aplicar les bases d’una alimentació saludable.
Es va treballar la piràmide dels aliments, amb els diferents grups i les freqüències en les que cal consumir-los. També es van treballar les funcions de cadascun d’aquests grups.
Durant la segona part del taller els alumnes van preparar un dònut amb diferents fruites de manera individual.  Una vegada finalitzada la seva creació, se la van poder menjar.
L’activitat va anar bé per a recordar els aliments que podem menjar cada dia, els que en podem gaudir setmanalment i els que en podem gaudir de manera puntual.
És més bo que una “txutxe”! – va exclamar una de les nenes del grup. Amb aquesta frase, ja no cal explicar res més. El taller va ser un èxit!