FELIÇ SANT JORDI

Avui és un dia especial, la Diada de Sant Jordi, la qual sempre celebrem a l’escola tots/es plegats/des. Malgrat la situació que estem vivint, des de la distància i amb l’escola al cor ho volem continuar celebrant!
Així doncs, els nostres cavallers, dracs i les nostres donzelles virtuals ens feliciten el Sant Jordi d’una manera especial i confinats/des.
Esperem que us agradi el muntatge i gràcies per col·laborar.

Si cliqueu en la imatge, trobareu cada fotografia en el Google Fotos amb el marc perquè la pugueu guardar!

Feliç Sant Jordi alumnes i famílies!

Us deixem amb un poema de la Joana Raspall que ens fa pensar una mica a la situació actual:

SANT JORDI

Pel caminet de vora el riu,
tresca que tresca,
va galopant un cavaller.
Sant Jordi ve!
Ha sentit dir que hi ha un país
plora que plora
perquè d’un drac és presoner.
Sant Jordi ve!
La seva espasa al raig del sol
brilla que brilla.
-Cercaré el drac i el venceré!
Sant Jordi ve!
I tot tornant, quan l’ha vençut,
dubta que dubta:
-Potser aquest drac no és el darrer…