Exposició del Projecte “Arriscar-se a crear” a la Sala Magma de l’espai Cràter d’Olot

El dijous 16 de novembre, a un quart de sis de la tarda, els mestres de l’escola de Tortellà vam anar a la Sala Magma de l’espai Cràter d’Olot per tal d’exposar el Projecte “Arriscar-se a Crear”, elaboració d’un Revestiment Mural Ceràmic. Aquest treball ha sigut fruit de la bona relació i col·laboració amb l’Escola d’Art d’Olot, la qual ens ha permès treballar l’Educació Artística d’una manera més significativa, funcional i enriquidora.