ESTRENEM PODCAST!

Des de l’escola Joan Roura i Parella, i en concret, des del grup de Cicle Superior, ens complau convidar-vos a escoltar el primer programa de “Ràdio Tortellà” on hi trobareu seccions d’allò més variat; entrevistes fake, documental sobre el canvi climàtic, programa de cuina, programa d’actualitat musical, noticiari… Ep! I tot això, ha estat elaborat i editat per nosaltres mateix!
ESCOLTA’NS AQUÍ
Des de l’assignatura de castellà i català, hem portat a terme aquest projecte que
ens ha permès treballar en profunditat l’expressió escrita i oral, la interpretació, les habilitats comunicatives i, com no, la competència digital. Hem treballat per grups, de manera autònoma, amb l’ajut i el guiatge dels nostres mestres Tomi i Sandra.
Us deixem amb el primer programa, esperem que us agradi tant com a nosaltres. I no oblidis compartir-ho!
Ens veiem aviat! 😊