Els bombers visiten l’escola Mont Cós

El passat dijous 13 de febrer, els bombers del parc de bombers d’Olot ens van venir a fer una visita a l’escola. En aquesta activitat hi van participar tots els nens i les nenes  i ens van explicar un pilot de curiositat sobre aquest ofici, com per exemple: quines parts té el camió, com són les diferents vestimentes que utilitzen en segons quines ocasions, els cascos de seguretat, quines funcions fan… i fins i tot cadascú dels alumnes i les mestres van poder ruixar aigua amb la mànega!

Els alumnes i les mestres vam estar molt contentes d’aquesta visita!, esperem que tornin un altre curs escolar!!!

Per veure les fotos cliqueu aquí