Dijous llarder

El dijous anterior al dimecres de Cendra, conegut popularment com a dijous llarder, tots els alumnes de l’escola ens vam desplaçar a peu fins als Prats de Bellpuig per celebrar aquesta festa. També coneguda com a Dijous Gras, va ser el tret de sortida tradicional a les festes de Carnaval d’arreu del país.
És una diada molt arrelada entre tots els nens i nenes de l’escola atès que quan arriben als prats majestuosos d’aquest indret tan verd i frondós, se n’obliden de l’escola i es dediquen a gaudir d’aquest paratge tan fantàstic i meravellós de vegetació, juntament amb els seus companys i companyes, tot construint cabanyes, fent corregudes, compartint xerrades o degustant uns aperitius boníssims.

El dijous llarder
botifarra, botifarra
el dijous llarder
botifarra menjaré.
Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *