Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El dijous 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau amb la realització d’un gran mural al matí i la cantada de la cançó La música (de Beth Riera) a la tarda, acompanyada del mestre, músic i compositor Pep Puigdemont. Hi van participar tots els alumnes de l’escola i va ser una diada fantàstica.
El gran resultat final demostra la importància del treball en equip, l’ajuda, la col·laboració, l’estima, l’amistat, l’amor, el respecte, la tolerància, la solidaritat, el diàleg, la cooperació, l’entesa, l’assertivitat, l’empatia, el respecte als drets humans i tots aquells valors que ens han d’ajudar a construir un món millor, més just, sense guerres, bona armonia, sintonia i complicitat.