CUIDEM L’HORT DE L’ESCOLA

Una vegada arribada la primavera ja comencem a pensar que haurem de preparar l’hort per poder-hi plantar.
A l’hivern no hi plantem res perquè en el nostre hort no hi toca gaire el sol i a les plantes no el hi agrada que no els hi arribi.
Per això quan arriba el bon temps i el dia és més llarg traiem les proteccions de l’hort perquè no hi neixen males herbes i passem el motocultor, una mica d’adob ….. i ja està enllestit.
Els nostre hortolà expert, en Norman , decideix quan i què hem de plantar.
Enguany hem decidit que enciams, cebes i ravenets ens farien bon profit.
Promoure el contacte dels alumnes amb els processos naturals que es donen a l’hort ens permet:
Iniciar als alumnes en les tècniques i recursos que s’utilitzen en l’agricultura.
Fomentar l’aprenentatge significatiu.
Posar en pràctica procediments que els permetin establir i manipular l’hort amb tècniques accessibles i amb un enfocament de protecció del medi ambient.

Esperem  que tot el planter arribi a bon terme i puguem fer unes bones amanides a final de curs.