CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya va publicar la RESOLUCIÓ EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Els representants del consell escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels membres representants de cada sector. En el cas del Consell Escolar del nostre centre aquest any s’ha d’escollir  un pare/mare elegit/da per votació.

Us animem a presentar la vostra candidatura per formar part del consell escolar. Què s’ha de fer? Trucar al centre, demanar el document de presentació de candidatura, omplir-lo i lliurar-lo a la direcció.

El termini finalitza el dijous 18 de novembre a les 16.30 h.

Consuteu els següents documents: