Coneixem les plantes de l’entorn- CI

El dimarts 4 de maig els alumnes de cicle inicial varen gaudir d’una sortida a l’entorn amb l’Anna del Grup Naturalista Tosca. Amb ella varen observar el paisatge de primavera i varen realitzar diferents activitats o jocs tot explorant l’entorn privilegiat on vivim.
Un d’aquests jocs va consistir en escollir una planta que hi hagués i dibuixar-ne la seva fulla amb la màxima precisió per tal que els companys mirant el dibuix poguessin identificar la planta.
En una altra activitat havien de buscar elements de la natura de sis colors diferents i emplenar cada espai d’una ouera de cartró amb un d’aquests sis colors. Quin goig feien les oueres!!

Descarregar fotos