Carnaval – Rua, comparsa, ball i teatre

El dimarts 13 de febrer a la tarda vam celebrar la festa de Carnaval amb totes les famílies que ens van poder acompanyar. Els alumnes d’educació infantil anaven disfressats de papallones atès que al primer trimestre van dur a terme un treball globalitzat dels insectes, els de cicle inicial d’exploradors, ja que van realitzar un projecte dels mitjans de transport, i els de cicle mitjà i cicle superior, amb una disfressa lliure. Vam fer la rua i la comparsa fins a la Plaça Mercat del poble, on es va realitzar un ball que va ser preparat pels i les alumnes de cicle superior. Seguidament vam tornar a l’escola i vam celebrar el Judici de la Reina de Carnaval, a través d’una gran representació teatral, gentilesa dels alumnes de cinquè i sisè de l’escola. Una tarda de molta gresca, diversió, música, alegria i xerinola. Moltes gràcies a totes les famílies!
Per veure o descarregar les imatges premeu aquí!