CARNAVAL 2021- Escola Joan Roura i Parella

La tarda del dimarts 16 de febrer tots/es els/les alumnes de l’escola vam celebrar la festa de Carnaval, però aquesta vegada amb certes restriccions. No vam poder fer la rua, ni tampoc ens van poder acompanyar els familiars, una autèntica llàstima!
No obstant, tots els nens i nenes de l’escola ens vam reunir al pati de l’escola per celebrar el judici del rei carnestoltes, el Robert del cul verd, per tal d’aturar la disbauxa desenfrenada del Carnaval.
Deixem enrere un Carnaval diferent i estrany, però esperem amb il·lusió que l’any vinent ho puguem tornar celebrar com toca.

Per veure i/o descarregar les imatges premeu aquí.