Carnaval

El dimarts 21 de febrer, de tres a dos quarts de cinc de la tarda, vam celebrar el Carnaval juntament amb les famílies.
A dos quarts de quatre vam fer una rua fins a la Plaça del Mercat, on vam ballar la cançó «Lliure» del grup de música «Doctor Prats». La coreografia, creada i representada per la mestra d’educació física, la Sandra, va ser un èxit, i totes i tots els alumnes la van ballar. Seguidament vam tornar a l’escola, on vam gaudir del judici del rei Carnestoltes, anomenat «L’Enric que no té Melic». Després de tants dies de gresca i disbauxa, el Jutge Daniel i el Fiscal Mateu van decidir que s’havia acabat i que el rei seria enterrat.

Per descarregar les imatges premeu aquí. 🙂