Biblioteca de Tortellà – Taller –Xerrada de Nzuri Daima

El passat dilluns dia 7 de juny vàrem anar a la Biblioteca de Tortellà. Allà ens esperaven l’Almudena i la Loli per explicar-nos molts dels treballs que la Fundació Nzuri Daima està fent a l’Àfrica. Estan fent un treball a través de la música, l’art i la cultura . Amb el nom Coro Safari han anat donant visibilitat a diferents cors de música, grups de dansa i molts nens i nenes han fet realitat els seus somnis.
Hem vist fotografies, vídeos dels nens i nenes que viuen a l’Àfrica, la seva música, els seus balls, la dificultat que tenen per anar a buscar aigua, o per anar a l’escola, en definitiva, el seu dia a dia.
Aquest taller ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Tortellà i ha obsequiat a cada alumne/a amb un conte i un punt de llibre.