Activitats de Nadal a l’Escola Montpalau

Els últims dies del primer trimestre vam fer diferents activitats a l’escola.

El divendres 15 de desembre vam realitzar el festival de Nadal a la Sala del Casal d’Argelaguer. La posada en escena va sortir rodona, les baixades i pujades de l’escenari, l’aprenentatge de la llengua anglesa, de la música, els complements, les manualitats, l‘atrezzo… va ser un festival molt esperat i molt emotiu. Gràcies a totes les persones que ho van fer possible! Veure aquests resultats ens encoratja a seguir endavant amb moltes noves propostes per a la resta del curs.

Durant la setmana següent vam realitzar diferents activitats com el calendari d’advent, la Quina Conjunta amb tot l’alumnat amb parelles des de I3 fins a 6è, el cinema amb crispetes… totes molt divertides i amb molt bon ambient entre l’alumnat. Compartir tots aquests moments ens fa enfortir com a grup.

L’últim dia, el dimecres 20 de desembre, va ser per recordar. Vam acabar d’obrir el calendari que havien pensat els i les alumnes de Comunitat de grans, vam fer cagar el tió, vam entaular-nos en un esmorzar conjunt i, per finalitzar, ens va visitar el patge reial.

Quins nervis i quina il·lusió!