A RITME VITAL

El dia 16 és el dia internacional de la Reanimació Càrdio Pulmonar RCP  i Suport vital, per aquest motiu  a  les entrades i sortides de l’escola a la megafonia s’escolta  la cançó  “A ritme vital” que ha compost en Pep Puigdemont, mestre de música de la ZER, perquè ens la puguem aprendre i saber com s’ha d’actuar si en algun moment hem d’actuar per ajudar alguna persona que ha deixat de respirar.  La cançó com podreu descobrir , si l’escolteu , ens va marcant els passos que cal fer i la tornada són les 30 pulsacions que cal fer damunt del  pit per poder reanimar-la.

La idea de fer una cançó  que tractés aquest tema fou de la mestra  d’educació física de la ZER Laia Rúbies que és qui coordina   les actuacions i formació  de Suport Vital a la nostra ZER .

Aquestes setmanes també l’hem  explicat i cantat  amb gestos a  música i a educació física a tots els cursos de la ZER.

#aritmevital

En el següent enllaç hi podreu trobar tota la informació més ampliada:

A RITME VITAL – Crèdits, lletra, curiositats i didàctica

El mateix dia 16 s’ha estrenat  i  trobareu  la cançó a totes les plataformes digitals: spotify, youtube, itunes, amazon, instagram, tik tok,…

Escolteu-la a spotify:

Estem contents perquè d’una idea sorgida de la nostra ZER   s’ha  pogut extrapolar a  nivell català  a totes les escoles  que fan SUPORT VITAL