TALLER D’ESPELMES

El passat dimarts 11 de desembre, una mare de l’escola va venir a fer-nos un taller d’espelmes.

Ens va explicar un munt de coses interessants sobre les abelles, de la foscor que hi ha a dins del rusc, de com es produeix la cera i de perquè hi ha ceres de colors més clars i d’altres de colors més foscos.

Després, ens va ensenyar el procés d’elaboració de les espelmes. És un procés senzill i no gaire llarg. però a la vegada, s’ha d’anar amb molt de compte per poder-les desemmotllar bé i sense trencar-les.

Cada alumne/a va poder elaborar una espelma i també un petit detall decoratiu (fet de cera, és clar) per a l’arbre de Nadal.

Els alumnes van gaudir molt del taller i els va encantar poder-se fer una espelma.