PLANTEM A L’HORT

A finals del mes de març, els nostres alumnes van iniciar el treball a l’hort de l’escola.

Dies abans, va venir en Pere, veí del poble, amb el seu motocultor. Aprofitem des d’aquí per tornar-li a donar les gràcies per la seva ajuda i col·laboració.

Els alumnes més grans, també  van preparar la terra, abans de poder plantar el planter.

Tots els alumnes, dels més grans als més petits, van plantar 1 enciam i 1 ceba. Després, van regar-ho una mica.

Vam conscienciar als alumnes de la importància de plantar-ho bé per tal que creixin com cal. Van gaudir molt de l’estona que van passar remenant la terra, plantant i regant.

Són els mateixos alumnes els encarregats de mantenir-ho amb bon estat i d’anar-l’ho regant. D’aquesta manera, potenciem la participació i la responsabilitat.