LA VIOLINADA

Divendres passat, els nens i nenes de l’escola Montpalau van celebrar la VIOLINADA.

Una antiga alumna de l’escola, l’Alba, juntament amb dos noies més (una del Brasil i l’altra d’Irlanda), ens van fer passar una tarda de música ben animada. Actualment, totes tres viuen a Galway (Irlanda) on es van conèixer tocant i gaudint de la música.

Divendres a la tarda, ens van venir a veure a l’escola. Primer, alguns alumnes els van fer algunes preguntes per tal de saber una mica més, com és viure lluny de casa i com viuen la música.

Després, van tocar unes quantes cançons i ens van fer ballar d’allò més. Els alumnes s’ho van passar fantàsticament bé!! Ja estan a punt per tornar a repetir!

Moltes gràcies a totes tres per fer-nos passar una molt bona estona!!