LA CASA DE LES ABELLES

Com ja sabeu, aquest curs a l’escola, hem fet el projecte de les abelles. Per acabar d’apropar als alumnes al món de les abelles i donar a conèixer la importància de la pol·linització, divendres passat, vam fer l’excursió a La casa de les abelles, a Sant Pere de Torelló.

Quan vam arribar, ens van rebre en Ramon i la Cèlia, els encarregats del Mas Can Panosa.

Ens van explicar un munt de coses interessants sobre les abelles, vam veure un vídeo relacionat amb l’apicultura, ens vam posar el vestuari que fan servir els apicultors i vam anar a veure les abelles que estaven al ruscos.

Vam brescar, filtrar, envesar i etiquetar la mel. Tots els alumnes es van endur un tastet de mel!!

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van tenir la gran sort de veure l’abella reina!!!!

Estem molt i molt contents!! S’ho van passar molt i molt bé i van gaudir i aprendre molt de les activitats que es van fer.

Va ser una excursió genial!!!