HOLLAND LETTERS!!!

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola Mont Cós, al llarg d’aquest curs ens anirem comunicant amb una petita escola de Ridderkerk (Rotterdam).

Aquests dies ja hem rebut una capsa amb una carta general pel grup, una carta per cada alumne i alguns caramels i galetes típics d’Holanda. Tot plegat ens ha fet molta il·lusió!

En breu serem nosaltres qui els hi farem arribar les cartes que els hi estem escrivint amb alguna sorpresa …

“A really good experience! for sure!

We are really excited!

We will be in contact.. Maybe sending an e-mail? Preparing an Skype?… We will see it!”