Castanyada 2018

El passat dimecres 31 d’octubre els alumnes de l’escola Mont Cós varen celebrar la castanyada. Com ja és tradició per celebrar la castanyada els alumnes van elaborar una coca de iogurt d’allò més bona, per acompanyar les castanyes a la tarda!.

Després d’elaborar aquestes coques i portar-les amb la Mercè, la cuinera de l’escola perquè les posés al forn, els alumnes van tornar a l’aula on van realitzar tot de passatemps relacionats amb la castanyada.

A la tarda van venir l’avi Llorenç Pineda, avi de la Gemma, l’avi Llorenç Santaló, avi d’en Nil i en Joan Oliva, per torrar les castanyes, que dies abans havien anat a recollir al bosc. Els alumnes de 6è ens van recitar un poema i ens van repartir la coca i les castanyes. Amb els avis, també els hi vam donar un petit obsequi com a agraïment per la seva visita.

Tot i ser un dia molt plujós, on els alumnes de 6è no van poder ballar tant com els hi hagués agradat i ens vam haver de menjar les castanyes i la coca dins l’escola, tots plegats ens ho vam passar molt bé!!!

Moltes gràcies avis!!!!!!!!

Descarregar les fotos aquí