Dia Escolar de la No-violència i la Pau
El dijous 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau amb la realització d’un gran mural al matí i la cantada de la cançó La música (de Beth Riera) a la tarda, acompanyada del mestre, músic i compositor Pep Puigdemont. Hi van participar tots els alumnes de l’escola i va ser […]
Dia Escolar de la No-violència i la Pau Llegeix més »












