QUÈ PASSARÀ SI DEIXEM MENJAR AL BOSC? Educació Infantil

Els alumnes d’Educació Infantil vàrem anar a un bosc proper a l’escola ja que estem treballant tota la ZER el Projecte del Bosc.
El dijous 24 d’octubre hi vam anar a deixar el que ens havia sobrat de l’esmorzar i el dinar. Què passarà?
Ens vam fer aquesta gran pregunta per poder conèixer una mica més el nostre bosc. Ja tenim algunes hipòtesis, ara ens caldrà esperar per poder saber-ho. Estem molt encuriosits i encuriosides.
També vam anar a veure les alzines i roures que hi ha per allà i vam recollir glans. Què en podem fer? En farem planter!
El dia 29 d’octubre hi vàrem tornar i vàrem adonar-nos que hi havia menjar que havia “desaparegut” i menjar que encara hi era.
I seguim aprenent !!!!!