ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ – Cicle inicial

Aquest segon trimestre a medi hem estat treballant els mitjans de comunicació: el diari, la radio, el telèfon i la televisió. Hem après un munt de coses! Mireu, mireu que bé ens ho passem!

També us volem ensenyar el nostre petit programa de radio perquè ens conegueu una mica i pugeu conèixer la història del nostre amic en RAS. L’hem estat ajudant a buscar la seva família!

I aquí podeu veure la nostra televisió: LA TELEVISIÓ DELS INCREÏBLES! Hem fet un recull de les coses més interessants que ens han passat aquests últims dies!

(2 vídeos)

Esperem que us agradin molt!