L’ARPISTA BERTA PUIGDEMASA

El dimecres passat dia dotze de maig, tots els alumnes de l’escola, vam poder gaudir d’una activitat musical especial i màgica!

Va venir l’arpista lleidatana Berta Puigdemassa a encisar-nos amb el seu instrument, l’arpa. Cada grup bombolla (infantil, CI+3 i CS+4), per separat, vam delitar-nos durant seixanta minuts amb el seu so, la seva música, la seva presència. Ens vam deixar endur per les propostes de l’arpista, ens vam endinsar en les cançons, vam fer de rapsodes i, tots, un per un, durant uns breus instants, ens vam convertir en arpistes i vam poder tocar aquest màgic instrument!

Ens hem divertit, embadalit i fruit d’aquesta sessió musical!!

Gràcies a la senyoreta Marta de música per la proposta i també volem donar especialment les gràcies a l’AMPA per haver fet real la possibilitat de gaudir d’aquest taller, gràcies.

Si cliqueu a la imatge podreu veure un ampli recull d’imatges d’aquests tallers…