CLAES XERRIC-XERRAC!!

La setmana passada aquests artistes de primer, segon i tercer, van acabar les seves escultures gegants tipus CLAES OLDENBURG!!

Les han realitzat en grup, treballant en col·laboració i ajudant-se els uns als altres, donant idees, buscant solucions i obtenint aquests resultats tant espectaculars! Els grups han treballat en les dues escultures, així podem dir que han fet les dues escultures entre tots els alumnes de la classe . Una és un Suculent gelat de maduixa i cirera i l’altra és una impressionant serra de fuster titulada Claes Xerric-Xerrac.

Val a dir que, en un principi, va ser tot un repte. Veure totes aquelles escultures POP ART gegantines que feia en Claes Oldenburg i pensar que nosaltres també en podríem fer alguna, era una cosa que ens excitava però a la vegada també ens espantava una mica perquè no sabíem pas com ens en sortiríem. Primer, vam pensar i escollir entre tots quines dues escultures faríem. Vam fer propostes, les vàrem anotar i després vam fer votacions. Van sortir guanyadores el gelat i la serra. Llavors vam buscar materials. Tots vam col·laborar portant alguna cosa que ens pogués ajudar a fer-les i sobretot, pensant i rumiant, com les utilitzaríem per muntar-ho. Al final de tot el procés, passant per moments una mica difícils per problemes tècnics i per moments més divertits, hem aconseguit acabar-les i estem molt contents i satisfets amb el nostre treball!!!

Ens encanten les escultures que hem creat i esperem que també us encantin a vosaltres!!

Aquí us deixem unes fotos del resultat final i… si voleu…. us podeu acostar a les finestres de l’escola, davant de la nostra classe, per fer-hi un cop d’ull!! (malauradament i per culpa de la Covid, no us podem convidar a que entreu per veure-les!)