Premi al Concurs Comarcal de Cartells Antitabac

L’Aitor, el Josep i el Martí de cinquè han resultat premiats en el V Concurs Comarcal de Cartells Antitabac en la categoria de CS de Primària. Aquest concurs l’organitza la Mesa de Salut Jove de La Noguera i hi participen escoles i instituts de tota la comarca, des de CS fins a Batxillerat.

El passat dilluns 31 de maig, coincidint amb el Dia Mundial sense Tabac, es va fer el lliurament de premis al Claustre del Consell Comarcal. Els alumnes van rebre diferent material escolar i també una “tablet” per a l’escola. Moltes felicitats campions!