Celebrem el 8 de març!

Durant la setmana passada i, sobretot, aquest dilluns 8 de març els i les alumnes de cicle inicial i cicle mitjà hem estat treballant la importància d’aquest dia, el Dia Internacional de la Dona. Després de visualitzar uns vídeos, vam descobrir per què tenim marcat aquest dia al calendari i l’hem de celebrar tots. Ens vam adonar que, encara que ens sembli mentida, a la nostra societat no hi ha plena igualtat entre homes i dones i que moltes dones reben discriminació pel simple fet de ser dones. Estem convençuts que tots podem posar el nostre gra d’arena per millorar aquesta situació i que lluitarem per aconseguir-ho. Per això, entre tots, vam crear un puzle que tenim penjat a l’escola. També, els alumnes de cicle inicial van pensar en la dona més important de la seva vida i en van fer una banderola que vam penjar també totes juntes. Esperem que us agradi!