Explorem el nostre entorn!

Els alumnes de cicle inicial vam iniciar a principi de curs el projecte “Fem la volta al món?” acompanyats de la Indiana, una exploradora molt experta que ens ajudarà durant tot el curs a descobrir moltes coses del món que ens envolta. La Indiana ens va explicar que abans de fer la volta al món, havíem de conèixer molt bé el nostre propi entorn. Per això, el passat divendres, vam sortir de l’escola per esbrinar si està situada en un entorn rural o urbà i quins elements naturals i artificials tenim a la vora. Investigant i observant molt vam poder verificar les nostres sospites: l’escola La Ràpita està situada en un entorn RURAL!!

Aquí us deixem més fotografies de la nostra ruta.

Ara que ja coneixem molt bé el nostre propi entorn, potser és el moment d’alçar el vol i explorar el món, no creieu?

Fins aviat!!